No więc kwestowało się na Imprezie "S.O.S Krosno dla Afryki, później koncerty 2 !!! ;d
Pierwszy: " Chłopacy"
Drugi: "Maleo Reggae Rockers" - było zajebiście !!!!
A jutro znowu szkoła ... Jupi po prostu tryskam szczęściem ! ;<< ; /
O wSzyStkIM ; ))
Mój Blog jest o wszystkim, gdyż nie lubię pisać o jednej rzeczy ; )) ;D Mam nadzieję, że się spodoba ! ; *
LicZbA wYśWiEtLeŃ stRoN xD
11 września 2011
2 września 2011
szkoła...; /
No ii zaczęła się szkoła. Już dziś na poczekaniu mieliśmy 8 lekcji .. porażka ; /
Niektórzy cieszą się, że się zaczęła ale nie ja!! Jeszcze chcem wakacje !! I pewnie większość powie to samo ; p
Niektórzy cieszą się, że się zaczęła ale nie ja!! Jeszcze chcem wakacje !! I pewnie większość powie to samo ; p
30 sierpnia 2011
Konkurs ;))
Heii !! Przepraszam, że nie pisałam, ale mam coś fajnego ; D Konkurs w którym można wygrać bony na zakupy w salonach Heavy Duty. Tylko jest taki minus, że znalazłam ten konkurs dopiero dziś i właśnie dziś się kończy...;/ Dam wam link ;D
link: http://pl-pl.facebook.com/HDheavyduty?sk=app_236102736427941
23 sierpnia 2011
) ; )
Nie ogarniam tego, że za tydzień już się szkoła zaczyna..!! ; (( A dopiero teraz robi się ciepło.., więc trzeba korzystać puki można.
Wczoraj się opalało i do końca tygodnia mam zamiar chodzić na basen ;)) Do szkoły chce wrócić jako czekoladka, w prawdzie opaliłam się w Anglii, ale zawsze mi mało wszystkiego więc.. . ; P
Wczoraj znowu tańczyłam na "Dance Central" i mi nie zaliczało jednego kroku, w kółko przez dobre pół godz. ślęczałam nad tym jednym i miałam już dość ; ))
Wczoraj się opalało i do końca tygodnia mam zamiar chodzić na basen ;)) Do szkoły chce wrócić jako czekoladka, w prawdzie opaliłam się w Anglii, ale zawsze mi mało wszystkiego więc.. . ; P
Wczoraj znowu tańczyłam na "Dance Central" i mi nie zaliczało jednego kroku, w kółko przez dobre pół godz. ślęczałam nad tym jednym i miałam już dość ; ))
19 sierpnia 2011
Eeee ; /
Weszłam właśnie na Fb, na stronę cropp-a i zobaczyłam wyniki konkursu o którym wam mówiłam. IIiii... nie wygrałam nic ; // No ale ważne, że spróbowałam, no nie ?? ;PP
AAAAaaa...!!! I jeszcze jedno oglądałam przed chwila "Salę samobójców" i się popłakałam pod koniec ; ((( .
AAAAaaa...!!! I jeszcze jedno oglądałam przed chwila "Salę samobójców" i się popłakałam pod koniec ; ((( .
TaaaNiec !! ; ))
Byłam wczoraj u kuzynki i grałyśmy w taką fajna grę, na xbox 360, o nazwie Dance Central". Ona jest świetna!! Polecam. ; )) Ale jest jeden minus, bo można w to grać tylko na tej konsoli. ;( Musze sobie ją kupić, ale przede mną dłuuuga droga oszczędzania. ; / A na razie niestety muszę się zadowolić wizytami u kuzynki. ; P I tak muszę sobie zrobić przerwę, bo strasznie mnie bolą mięśnie, daje wycisk taniec. ; D
Aham zapomniała bym! Do tej gry trzeba mieć tez kinect-a. ; P
Tu macie link z przykładem tańca. ; )) http://www.youtube.com/watch?v=Kd5PwZERMe0
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)

